Are you a member? Register | Login
Home About Us Contact Blog Forum
Forums
Forums HomeGeneral DiscussionsWeed Vs. Crystals

Pages: 1 
Post #1 Subject: topic
Posted at: 22:32:07 21/01/13 [Quote]
coobo [2839]

Level: 634
Posts: 49
which do u think is better to train with?
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #2 Subject: Re: topic
Posted at: 06:05:04 22/01/13 [Quote]
~MRS XOMBIE PUPPETS~ loves her mr puppets [1155]

Level: 1,453
Posts: 687
They r the same...what makes the diff I think is if ur training on phone or pc...crystals imo r easier on the phone to train with vs weed... 001_smile
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #3 Subject: Re: topic
Posted at: 09:30:51 22/01/13 [Quote]
Mr karma [783]

Level: 122
Posts: 9
how much are weed cards selling for these days?
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #4 Subject: Re: topic
Posted at: 13:49:37 22/01/13 [Quote]
~MRS XOMBIE PUPPETS~ loves her mr puppets [1155]

Level: 1,453
Posts: 687
depends on market and how fast u want to sell them...id sell them for no less than 40 mil...but 50 mil seems to be median price...
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #5 Subject: Re: topic
Posted at: 13:56:37 23/01/13 [Quote]
coobo [2839]

Level: 634
Posts: 49
dang really? i litteraly spent 2hours or so training with weed cuz i thought it was better lol
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #6 Subject: Re: topic
Posted at: 14:51:45 23/01/13 [Quote]
~BOON~ [37]

Level: 603
Posts: 541
its the same if your on a pc. on a phone crystals may be a little faster. but you could just open another tab/window on your phone.
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #7 Subject: Re: topic
Posted at: 15:28:45 23/01/13 [Quote]
PIMPDADDY [1149]

Level: 1,097
Posts: 1,104
crystals here are easier to come by the further you advance in the game. to come by a sizable amnt of weed you have to get your hustle on, to come by a sizable amnt of crystals you just have to cmnt the 5 nerve for a few hrs.

to me thats the only difference like it has been said you can open multiple tabs using either of them so the amnt of time is moot.
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #8 Subject: Re: topic
Posted at: 16:52:30 23/01/13 [Quote]
~MRS XOMBIE PUPPETS~ loves her mr puppets [1155]

Level: 1,453
Posts: 687
To me crystals are faster on the phone...i don't have to hit enter each time...one less step...but pc time diff is negligible...those few seconds add up tho when training on the phone...I get more training stats put up with crystals training on the phone, then weed before I get bored and burnt out...but everyone has their own grove and there really is not a wrong way or right way...do what works best for urself... thumbup1
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #9 Subject: Re: topic
Posted at: 18:58:50 23/01/13 [Quote]
~BOON~ [37]

Level: 603
Posts: 541
yeah sometimes i just prefer to use rubys. the double gains you get with those things is unreal. like a steroid pack or something. no matter what prop you train on you still get gains like you were in a top prop. training in the shed has never been so easy.
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #10 Subject: Re: topic
Posted at: 19:56:52 23/01/13 [Quote]
PIMPDADDY [1149]

Level: 1,097
Posts: 1,104
me i just hit the stat button and walla my stats go up a rank each but i can only use it once a day and it drains mailing nerve so i have to wait a week to send mail
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #11 Subject: Re: topic
Posted at: 19:58:44 23/01/13 [Quote]
coobo [2839]

Level: 634
Posts: 49
Oh ok. Well if they the same I just use crystals. It faster on phone and pc in my opinion. Thank you all for the help
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #12 Subject: Re: topic
Posted at: 21:09:40 23/01/13 [Quote]
~BOON~ [37]

Level: 603
Posts: 541
your welcome there 2839 thumbup1
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #13 Subject: Re: topic
Posted at: 21:27:46 23/01/13 [Quote]
PIMPDADDY [1149]

Level: 1,097
Posts: 1,104
he has a name you know boon hes not just another number lol lol and no problem coobo gives us something to do other then talk shit to each other biggrin
Last edited by PIMPDADDY at 21:28:12 23/01/13, edited 2 times in total.
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #14 Subject: Re: topic
Posted at: 21:59:47 23/01/13 [Quote]
~BOON~ [37]

Level: 603
Posts: 541
I wasnt talkin to you 1149.
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #15 Subject: Re: topic
Posted at: 22:04:36 23/01/13 [Quote]
PIMPDADDY [1149]

Level: 1,097
Posts: 1,104
hey 37 im here with ur girl an we enjoying some 69 drool
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #16 Subject: Re: topic
Posted at: 22:14:26 23/01/13 [Quote]
~BOON~ [37]

Level: 603
Posts: 541
I doubt that 1149 cuz the only number you know is 420
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #17 Subject: Re: topic
Posted at: 22:20:56 23/01/13 [Quote]
PIMPDADDY [1149]

Level: 1,097
Posts: 1,104
oh we doing that to she said she asked for 69 and you tried to put your willy in her ear and lick her belly button when she asked what they hell you were doing you said playing connect 4 001_rolleyes
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #18 Subject: Re: topic
Posted at: 22:25:20 23/01/13 [Quote]
~BOON~ [37]

Level: 603
Posts: 541
What can i say were kinky like that lmao
-------------------
Forum Signature is Blocked
Post #19 Subject: Re: topic
Posted at: 05:46:04 24/01/13 [Quote]
ToniSKillA [767]

Level: 136
Posts: 683
Lol laugh lol
-------------------
Forum Signature is Blocked
Pages: 1